Nuenen Centrum Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nuenen Centrum Forum


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 aanleiding van het forum

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tui




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 06-04-10

aanleiding van het forum Empty
BerichtOnderwerp: aanleiding van het forum   aanleiding van het forum Emptywo jul 14, 2010 4:57 am

Ik heb dit idee sinds de gemeenteraadsverkiezingen. Daar kwamen thema's als transparantie van de politiek en betrokkenheid van de burgers thema's voorbij. Ook zit ik weleens horecavergaderingen bij. En daar opperde de burgemeester weleens dat de horeca meer moeten samenwerken, omdat er b.v. momenteel geen horecavereniging in Nuenen is.

Maar vergaderingen zijn niks voor mij. Ik vind de tijd te kort en te dringend om daar werkelijk mijn gedachten uit te spreken. Dus ik vraag me dan af of het ook anders kan.

Doelstelling van dit forum => dmv communicatie, meer samenwerking. Informatie uitwisselen
Het grote voordeel is dat iedereen kan op zijn eigen tijd of tempo reageren, en dat het na te lezen is.
Iedereen heeft het druk, maar dit forum is altijd open. Je kan het bezoeken en antwoorden wanneer je wilt en waar je wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
aanleiding van het forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» aanleiding van het forum; persoonlijk
» opzet van dit forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nuenen Centrum Forum :: algemeen :: over dit forum-
Ga naar: