Nuenen Centrum Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nuenen Centrum Forum


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 aanleiding van het forum; persoonlijk

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tui




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 06-04-10

aanleiding van het forum; persoonlijk Empty
BerichtOnderwerp: aanleiding van het forum; persoonlijk   aanleiding van het forum; persoonlijk Emptywo jul 14, 2010 5:01 am

Ik mag zeggen dat ik vrij bewust van mezelf ben. Enerzijds ben ik introvert en bescheiden, anderzijds ben ik doelgericht en competitief. Ik ben iemand met veel ideeen, en met het restaurant heb ik het kunnen 'kanaliseren', en het resultaat is goed. En dit wil ik verder doortrekken.

Ik wil een kritische vraag op voorhand beantwoorden; wat zijn mijn motieven?
Ik ben in 1974 geboren in Nuenen, boven het restaurant, en heb nu bijna 7 geleden de zaak van mijn ouders overgenomen. Ik ben getrouwd met een lieve Chinese vrouw heb 2 kinderen van 4 en 6. Ik heb gestudeerd op de Hoger Laboratorium Onderwijs in Eindhoven, en ben toen gezakt op mijn scriptie, omdat het iets werd wat ik ook nou met de forum wil doen (iets veranderen)
De zaken lopen goed, en het geeft mij de vrijheid om iets anders ernaast te gaan doen. Ik ben iets van een idealist en heb een droom nooit opgegeven; de wereld een beetje beter maken. En waar het meest te behalen valt, is op het gebied van samenwerking. Indien mensen samenwerken is alles mogelijk. Maar dat is een utopie, want wat de sterkste punt van de mens, is ook zijn zwakste; communicatie.
De mens als groep wordt sterker als de indviduen een gezamelijk doel kunnen maken.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
aanleiding van het forum; persoonlijk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» aanleiding van het forum
» opzet van dit forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nuenen Centrum Forum :: algemeen :: over dit forum-
Ga naar: